Nabídněte svým zákazníkům možnost zaplatit za objednávku více způsoby. Aktuálně podporujeme platbu hotově, kartou u kurýra a kartou on-line.
Objednávky rozvozů ještě před otevřením? S funkcí předobjednávek si vaši zákazníci mohou objednávat již od půlnoci daného dne.
Vytvářejte denní menu předem bez omezení. Pro každý den můžete nastavit čas od-do, kdy se má denní menu zobrazovat, zda lze v této době objednávat ze stálé nabídky a vypnout jídlo, když vám zrovna dojde.
Je jídlo připraveno k rozvážce? Vaši kurýři ho uvidí ve svém mobilním telefonu společně s doručovacími a kontaktními údaji zákazníka.
Hromadí se vám objednávky a nestíháte je odbavovat? Jednoduše přepněte aktuální vytíženost provozovny, aby vaši zákazníci počítali s delší dobou dodání.
Na novou objednávku vás náš systém upozorní zvukovým a grafickým signálem na tabletu nebo výraznou PUSH notifikací.
S naším systémem si dokážete snadno vytvořit libovolný počet rozvozových zón a přiřadit jim cenu dopravy, dopravu "zdarma od" nebo minimální výši objednávky.
Vaši zákazníci před zahájením objednávky přesně ví, zda aktuálně rozvážíte, kolik je bude doprava stát a jaká bude přibližná doba doručení. Vše přehledně a stručně.
Nastavte si libovolnou cenu obalů, skupiny příloh či varianty pro každou kategorii vaší nabídky.
Vytvářejte jednoduše účty pro obsluhu systému, kurýry i provozní. Máte více poboček? Snadno vytvoříte také oddělené účty pro každou z nich.
Vyhledávejte v historii objednávek a exportujte tržby či počty prodaných položek po dnech v týdnu. Budete mít skvělý přehled o tom, co se dobře prodává a kdy.
Tržby za dnešní den, poslední týden či měsíc jsou klasika. Náš systém vám ale také ukáže, odkud vaši zákazníci nejvíce objednávají nebo odkud by chtěli objednávat, ale nerozvážíte k nim.
Zákazníkům automaticky zasíláme SMS a e-mail s informací o přijetí objednávky a dále SMS o převzetí objednávky kurýrem. Vaši zákazníci tak vědí, v jakém stavu se objednávka zrovna nachází.
Zajímá vás, jak chutnalo vašim zákazníkům nové jídlo ve vaší nabídce? Nebo jak spolehlivý je váš nový kurýr? Zákazníkům zasíláme automaticky krátký dotazník pro ohodnocení objednávky.
S připojenou termotiskárnou jednoduše vytisknete lístek do kuchyně či pro kurýra se shrnutím objednávky a kontaktními údaji.
Pro vyzkoušení systému nabízíme mobilní aplikaci ke stažení zdarma do vašeho mobilního telefonu. Při větším počtu objednávek již doporučujeme provozovat aplikaci na tabletu s termotiskárnou, který si můžete pořídit sami nebo využít možnosti pronájmu za 350 Kč měsíčně přímo od nás. Žádné další náklady ani poplatky neúčtujeme.
Díky spolupráci s poskytovatelem Pays.cz Vás transakce kartou budou stát pouze 1,5% + 1 Kč z objednávky. Platby Vám pak zasíláme pravidelně 4x měsíčně.
Naše klienty nechceme nijak omezovat, a proto v našich smlouvách nenaleznete žádné výpovědní lhůty ani pokuty za předčasné ukončení spolupráce. Pokud Vám náš produkt nebude vyhovovat, můžete spolupráci kdykoliv ukončit.
Určitě. Kontaktujte nás prosím a rádi Vám nezávazně poskytneme přístupové údaje do demoverze.
Vítězslava Nováka 425
539 73 Skuteč
IČ: 076 72 209
DIČ: CZ07672209
Registrace v oddílu C 42845
u Krajského soudu
v Hradci Králové