V momentě, kdy je objednávka připravena z kuchyně k expedici zákazníkovi, obsluha klikne na tlačítko „Expedovat“ a tím se zobrazí objednávka kurýrovi v telefonu.
Kurýrovi se zobrazí nová objednávka v mobilním telefonu. K dispozici má všechny potřebné informace k tomu, aby mohl objednávku doručit nebo si v případě více objednávek najednou naplánoval trasu.
Při kliknutí na adresu doručení se spustí aplikace pro navigaci s přednastavenou adresou. Stačí už jen potvrdit a vyrazit na cestu. Není potřeba adresu přepisovat ručně z aplikace nebo se probírat účtenkami a „luštit“ písmo obsluhy (obzvlášť užitečné při večením doručovaní :))
V aplikaci stačí kliknout na telefonní číslo na zákazníka, které se takto předvolí do režimu vytáčení.
Když je objednávka doručena, kurýr potvrdí tlačítkem „Vyřízeno“, že objednávku předal zákazníkovi. Tím se objednávka zneviditelní na tabletu na provozovně a obsluha nyní ví, že objednávkou už se nemusí dál zabývat.
Vítězslava Nováka 425
539 73 Skuteč
IČ: 076 72 209
DIČ: CZ07672209
Registrace v oddílu C 42845
u Krajského soudu
v Hradci Králové