Jak funguje kurýrní panel

Jak to funguje Jak funguje kurýrní panel
1

Připravenou objednávku obsluha
jedním kliknutím předá kurýrovi

V momentě, kdy je objednávka připravena z kuchyně k expedici zákazníkovi, obsluha klikne na tlačítko „Expedovat“ a tím se zobrazí objednávka kurýrovi v telefonu.

2

Kurýrovi se objednávka zobrazí
v mobilním telefonu

Kurýrovi se zobrazí nová objednávka v mobilním telefonu. K dispozici má všechny potřebné informace k tomu, aby mohl objednávku doručit nebo si v případě více objednávek najednou naplánoval trasu.

3

Kurýr může adresu doručení
snadno nastavit do navigace

Při kliknutí na adresu doručení se spustí aplikace pro navigaci s přednastavenou adresou. Stačí už jen potvrdit a vyrazit na cestu. Není potřeba adresu přepisovat ručně z aplikace nebo se probírat účtenkami a „luštit“ písmo obsluhy (obzvlášť užitečné při večením doručovaní :))

4

Stejně tak snadno zahájí vytáčení
čísla na zákazníka

V aplikaci stačí kliknout na telefonní číslo na zákazníka, které se takto předvolí do režimu vytáčení.

5

Kurýr potvrdí doručení a
provozovna obdrží potvrzení

Když je objednávka doručena, kurýr potvrdí tlačítkem „Vyřízeno“, že objednávku předal zákazníkovi. Tím se objednávka zneviditelní na tabletu na provozovně a obsluha nyní ví, že objednávkou už se nemusí dál zabývat.

Chcete vyzkoušet Reservo Eats? Ozvěte se nám

Reservo.cz s.r.o.

Vítězslava Nováka 425
539 73 Skuteč

IČ: 076 72 209
DIČ: CZ07672209

Registrace v oddílu C 42845
u Krajského soudu
v Hradci Králové